БРИТАНСКИ РОК ПОЧЕТКОМ СЕДАМДЕСЕТИХ
Субота, 1. април
20.00, Инстаграм
Hawkwind су изашли на глас као народна група јер су на фестивалима свирали непозвани, бесплатно. Године 1971. су издали In Search of Space, прототип спејс-рока. Због дугих импровизација око хард-рок рифова и моторичног ритма личили су на краутрокере. The Kinks су се после A Well Respected Man, сатиричне приче о типичном енглеском конзервативцу, окренули домаћим антијунацима и кроз музички израз провукли одјек мјузикхола. Њихов први концептуални албум је већ у време новог таласа постао скоро па библија за млађе ауторе, од Пола Велера (The Jam) и Ендија Петриџа (XTC) наовамо. Rolling Stones су без дозволе снимали у чувеном Fame студију у Алабами. Домаћини нису могли да се начуде колико добро Eнглези свирају њихову музику. Уз R'n'B , на албуму Sticky Fingers су отворили нову линију- Грам Пaрсонс је увео Ричардса у кантри, то је за бенд било велико ширење видика. Најбољи су ретко кад и најпопуларнији, а тинејџери су се определили за T. Rex. У добу од 14–15 година вриштати се мора, а од одустајања Битлса није било праве прилике. Онда се појавио Марк Болан, леп, арогантан и провокативан, па како да не хистеришу? Од T. Rex-а говори се о глам року, новом важном стилском правцу. Болан се посуо златним прахом и интуитивно дошао до увида да на сцени можеш да будеш шта год хоћеш. Повео је рок у свет фантазије. Дејвид Боуви ју је повезао са егзистенцијалним, створио је сценски лик (Ziggy Stardust)који је преузео улогу катализатора снова и фрустрација младих људи.