КРАУТ РОК почетком седамдесетих
25. фебруар, у 20.00, Инстаграм
Побуне су 1968. у свакој европској земљи биле другачије. У Немачкој је стасала генерација младих људи који су одбили да отплаћују моралну хипотеку својих родитеља и окренула се будућности. Први албум Can је настао тако што се група окупила око магнетофона и импровизовала на звуке снимљене током демонстрација на улицама Париза. „Машту на власт“ – дух слободе и прекорачења граница прешао је на њих. Британске прог. рокере је инспирисала класична музика стварана до 20. века. Немци су учили од Штокхаузена, занимали су их експерименти Терија Рејлија и Ла Монт Јанга са самим звуком, репетицијом и лепљењем магнетофонских трака. Can су 1971. снимили албум , монументални спој рока и авангарде, упоредив са Бифхартовим Trout Mask Replica, а другачији од њега.
Faust су се изоловали на сеоском имању, имали су студио који су доживљавали као свој најважнији инструмент. Две године без штампе, тв-а, радија- хтели су да искључе утицај савремене музике, посебно англоамеричког рока. Три дуга комада која су представили на свом деби албуму, настали су од безброј исечака (из маратонских сешна), слепљених у зачуђујуће целине. У Диселдорфу су Ралф и Флориан покренули Kraftwerk, и усред рафинерије нафте снимили прву плочу. Пре друге, Флориан је свирао са Дингером и Ротером. Кад се Ралф вратио са студија, Kraftwerk је наставио својим путем, а онај други двојац је формирао Neu!, и заблистао на албуму из 1972. Исте године је објављен први већи и озбиљни чланак у лондонском New Musical Express, и помогао да се иновативна немачка музика чује и изван земље у којој је настала. У кратком филму ће бити речи о још 7 важних рок краут група. Снимци из периода 1968 – 1972. сврстали су их у пионире електронике, индастриала, нојз рока, амбијеталне и world music (...) а то није све, чак није ни оно најважније.