Autorska prezentacija DAVORIN MARC
ALTERNATIVE FILM/VIDEO 2012.
Subota / Saturday, 8. decembar
19:00 Mala sala / Small Hall
Autorska prezentacija / Author presents
DAVORIN MARC
ALTERNATIVE FILM/VIDEO 2012.
Subota / Saturday, 8. decembar
19:00 Mala sala / Small Hall
Autorska prezentacija / Author presents
DAVORIN MARC
S prstom v oko /
Prstom u oko / With the finger in the eye
Projekcija filmova je posvećena Branislavu Štrboji.
Program:
TRI/ 1 • S-8 • 1 min • 2012
Vse se vrti, Sve se vrti, 3.4 min
Procesija, Procesija, 2.3 min
Ja, ne vem, Ja, ne znam, 15 min
Cak, 8 min
Ugrizni me. Že enkrat, Ugrizi me, već jednom, 1.35 min
Nemoj, nemoj plakati, Nemoj nemoj plakati, 6.5 min
TRI/ 2 • S-8 • 1 min • 2012
Ej klanje, 16 min
S prstom v oko, Prstom u oko, 3.0 min
La popolazione, 2.8 min
Paura in citta (1181 dni pozneje ali vonj po podganah, 1181 dni pozneje ali paura in citta), 1181 dan kasnije ili smrad gamadi, 24.0 min
TRI/ 3 • S-8 • 1 min • 2012
Produkcija filmova: Davorin Marc i prijatelji.
Njegovi prvi film je nastao i datiran je 1977. godine. Narednih deset godina stvarao je filmove nezavisno od ili u raznim klubovima ili društvima i proizvodnim kompanijama (u njegovom kasnijem periodu, u Ljubljanskom, ŠKUC-u), sve u svemu oko 150 kratko-metražnih i srednje-metražnih eksperimentalnih filmova na 8mm i 16mm filmu. Najvećim delom to su veoma obuhvatna, konceptualno dobro zaokružena, i raznovrsna po formi filmska dela. Stvoreni filmovi kreću se u rasponu od osećajnih razmišljanja o svakodnevnom životu pa sve do provokativnih, kao sablja britkih opservacija, od manipulacije filmskom trakom pa sve do montažnih eksperimenata i kolaža sačinjenih od found footage-a.
His first film is dated 1977. In the following ten years he made films either independently or in various clubs or societies and production companies (in his later period in particualar the Ljubljana- based ŠKUC), all in all almost 150 short and medium-length experimental films on 8mm and 16mm film. For the most part quite elaborate, conceptually well-rounded, and formally varied, the films range from sensitive reflections on simple everyday life to provocative, razor-sharp observations, from film strip manipulations to editing experiments and collages of found footage.