SAOPŠTENJE ZA JAVNOST POVODOM SKUPA BIBLIOTEKARA I IZDAVAČA O JAVNIM NABAVKAMA I OTKUPU KNJIGA

POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDE
Na osnovu člana 31. i 39. Zakona o javnim nabavkama (,,Sl.glasnik RS“, br. 124/12), Pravilnika
o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki i načinu dokazivanja
ispunjenosti uslova Broj 110-00-2/2013-01 od 27.03.2013.godine i Odluke o pokretanju postupka javne
nabavke male vrednosti br. 1334/1 od 27.05. 2014. godine, pozivaju se ponuđači da podnesu pisanu ponudu
za dodelu i zaključenje ugovora o javnoj nabavci radova.
Naziv naručioca: Dom kulture „Studentski grad“
Adresa naručioca: Bulevar Zorana Đinđića 179, Novi Beograd
Internet stranica naručioca: www.dksg.rs
E-mail adresa naručioca: sekretar@dksg.rs
Vrsta naručioca:
ustanova
Vrsta postupka javne nabavke:
Javna nabavka male vrednosti
Vrsta predmeta: Usluga
Kratak opis predmeta nabavke: Ostale
samolepljiva folija, Novi Beograd.
usluge
štampanja-
digitalna
štampa
fotografija
i
Oznaka iz klasifikacije delatnosti odnosno naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:
79810000 štamparske usluge
Konkursnu dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti na jedan od načina:
- sa internet stranice naručioca www.dksg.rs,
- sa sajta Portala za javne nabavka
Ponude moraju biti pripremljene i podnete u skladu sa pozivom za podnošenje ponude i konkursnom
dokumentacijom.
Ponuđač je dužan da ispunjava sve obavezne i dodatne uslove iz konkursne dokumentacije određene u
skladu sa čl. 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama, što dokazuje na način definisan konkursnom
dokumentacijom.
Ponuđač je dužan da prilikom podnošenja ponude dostavi tražene priloge kao i da popuni, potpiše i
overi obrasce koji su dati u konkursnoj dokumentaciji, jer će se jedino ponuda koja bude dostavljena sa
traženim prilozima i popunjenim, potpisanim i overenim obrascima uzeti u razmatranje.
Ponuđači su dužni da ponudu sačine prema uputstvu naručioca i da je u pisanom obliku dostave u
zapečaćenoj koverti/kutiji na adresu naručioca u Beogradu, Novi Beograd ul. Bulevar Zorana Đinđićabr. 179 sa naznakom ''Ponuda za javnu nabavku usluga br. 7/14 - NE OTVARATI'', najkasnije do dana 04.07.
2014. godine do 12.00 časova.
Koverat/kutija na prednjoj strani mora imati zavodni pečat i broj ponuđača. Ponuđač je dužan da na
poleđini koverte/kutije naznači naziv, adresu, e-meil, telefon i ime i prezime kontakt osobe ponuđača,
kao i da li ponuđač nastupa samostalno, sa podizvođačem ili ponudu podnosi grupa ponuđača, kada je
neophodno naznačiti naziv, sedište za svakog člana i naznačiti ko je nosilac posla - ovlašćeni član
grupe.
Ponuđač je u obavezi da ponudu, obrasce i dokaze zahtevane konkursnom dokumentacijom dostavi u
zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvoreno i upakovano na način da se ne mogu naknadno ubacivati,
odstranjivati ili zamenjivati pojedini listovi, odnosno prilozi kao i da se prilikom otvaranja ponude
sa sigurnošću može utvrditi da se ponuda prvi put otvara. Napomena: dokumente finansijskog
obezbeđenja (menice i menična ovlašćenja) upakovati neoštećene sa ostalom traženom
dokumentacijom.
Naručilac će prilikom prijema ponuda na koverti/kutiji obeležiti ''Vreme, evindecioni broj i datum
prijema ponude'' prema redosledu prispeća.
Ponude koje budu stigle do navedenog roka smatraće se ''Blagovremenom ponudom'' i uzeće se u
razmatranje. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja će biti vraćene
ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.
Napomena: Ukoliko ponuđač podnosi ponudu putem pošte, bez obzira da li je poslao ponudu običnom,
preporučenom pošiljkom ili putem brze pošte, relevantna je jedino činjenica kada je naručilac ponudu
primio, odnosno da li je naručilac primio ponudu pre isteka roka za podnošenje ponuda (u kojoj
situaciji će ponuda biti blagovremena), te nije relevantan momenat kada je ponuđač poslao ponudu.
Javno otvaranje ponuda će se obaviti odmah nakon isteka roka za dostavljanje ponuda tj. dana 04.07.
2014. godine u 12.30 časova u prostorijama naručioca u Beogradu, Novi Beograd , ul. Bulevar Zorana
Đinđića br. 179, Sala za sednice. Otvaranju ponuda može prisustvovati svako zainteresovano lice a u
postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača koji su
dužni da pre početka otvaranja ponuda komisiji za javnu nabavku podnesu ovlašćenje za aktivno učešće
u postupku otvaranja ponuda.
Kriterijum za ocenu ponuda je: najniža ponuđena cena
Odluka o dodeli ugovora će biti doneta u roku od najviše 10 (deset) dana, računajući od dana javnog
otvaranja ponuda.
Dodatne informacije se mogu dobiti do isteka roka za podnošenje ponuda, svakog radnog dana na tel:
2691-442, lok. 201 od 11 do 14 časova. Osoba za kontakt je Ana Đorđević, E-mail adresa
sekretar@dksg.rs.

 

Link na konkursnu dokumentaciju

Obaveštenje o zaključenom ugovoru

Top