IZLOŽBA RADOVA NASTALIH NA RADIONICI „PROŠIRENO POLJE 3, STRIP I POP-UP“

U toku je prikljupljanje ponuda za štampanje publikacija Doma kulture „Studentski grad“

POZIV ZA PODNOŠENjE PONUDE

 

Na osnovu člana 31. i 39. Zakona o javnim nabavkama  (,,Sl.glasnik RS“, br. 124/12),  Pravilnika o obaveznim elementima konkursne dokumentacije u postupcima javnih nabavki i načinu dokazivanja ispunjenosti uslova Broj 110-00-2/2013-01 od 27.03.2013.godine i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke male vrednosti br. 4od 04.09. 2013. godine, pozivaju se ponuđači da podnesu pisanu ponudu za dodelu i zaključenje ugovora o javnoj nabavci radova.

               

Naziv naručioca:               Dom kulture „Studentski grad“

Adresa naručioca:            Bulevar Zorana Đinđića 179, Novi Beograd

Internet stranica naručioca:         www.dksg.rs

E-mail adresa naručioca:               sekretar@dksg.rs

Vrsta naručioca:                ustanova

Vrsta postupka javne nabavke:Javna nabavka male vrednosti

Vrsta predmeta:               Usluga

 

Kratak opis predmeta nabavke:                 Štampanje publikacija  Doma kulture „Studentski grad“, Novi Beograd.

                Oznaka iz klasifikacije delatnosti odnosno naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: 79810000 štamparske usluge

                Konkursnu dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti na jedan od načina:

-              lično/neposredno u prostorijama naručioca u Beogradu, Novi Beograd ul. Bulvar Zorana Đinđića br. 179, kancelarija/soba br. 20, svakim radnim danom u vremenu od 10,00 – 14,00 časova sve do isteka roka za dostavljanje ponuda,

-              sa internet stranice naručioca www.dksg.rs  link

-              sa sajta Portala za javne nabavka kao i

Ponude moraju biti pripremljene i podnete u skladu sa pozivom za podnošenje ponude i konkursnom dokumentacijom.

Ponuđač je dužan da ispunjava sve obavezne i dodatne uslove iz konkursne dokumentacije određene u skladu sa čl. 75. i 76. Zakona o javnim nabavkama, što dokazuje na način definisan konkursnom dokumentacijom.

Ponuđač je dužan da  prilikom podnošenja ponude dostavi tražene priloge kao i da  popuni, potpiše i overi obrasce koji su dati u konkursnoj dokumentaciji,  jer će se jedino ponuda koja bude dostavljena sa traženim prilozima i popunjenim, potpisanim i overenim obrascima uzeti u razmatranje.

Ponuđači su dužni da ponudu sačine prema uputstvu naručioca i da je u pisanom obliku dostave u zapečaćenoj koverti/kutiji na adresu  naručioca u Beogradu, Novi Beograd ul. Bulevar Zorana Đinđića br. 179 sa naznakom ''Ponuda za javnu nabavku uslugabr. 4/13 - NE OTVARATI'',  najkasnije do dana 11.09. 2013. godine do 12.00 časova.

Koverat/kutija na prednjoj strani mora imati zavodni pečat i broj ponuđača. Ponuđač je dužan da na poleđini koverte/kutije naznači naziv, adresu, telefon i ime i prezime kontakt osobe ponuđača, kao i da li ponuđač nastupa samostalno, sa podizvođačem ili ponudu podnosi grupa ponuđača, kada je neophodno naznačiti naziv, sedište za svakog člana i naznačiti ko je nosilac posla - ovlašćeni član grupe.

Ponuđač je u obavezi da ponudu, obrasce i dokaze zahtevane konkursnom dokumentacijom dostavi u zatvorenoj koverti ili kutiji, zatvoreno i upakovano na način da se ne mogu naknadno ubacivati, odstranjivati ili zamenjivati pojedini listovi, odnosno prilozi kao i da se prilikom otvaranja ponude sa sigurnošću može utvrditi da se ponuda prvi put otvara. Napomena: dokumente finansijskog obezbeđenja (menice i menična ovlašćenja) upakovati neoštećene sa ostalom traženom dokumentacijom.

Naručilac će prilikom prijema ponuda na koverti/kutiji obeležiti ''Vreme, evindecioni broj i datum prijema ponude'' prema redosledu prispeća.

Ponude koje budu stigle do navedenog roka smatraće se ''Blagovremenom ponudom'' i uzeće se u razmatranje. Neblagovremene ponude se neće otvarati i po okončanju postupka otvaranja će biti vraćene ponuđaču uz povratnicu, sa naznakom da je ista podneta neblagovremeno.

Napomena: Ukoliko ponuđač podnosi  ponudu putem pošte, bez obzira da li je poslao ponudu običnom, preporučenom pošiljkom ili putem brze pošte, relevantna je jedino činjenica kada je naručilac ponudu primio, odnosno da li je naručilac primio ponudu pre isteka roka za podnošenje ponuda (u kojoj situaciji će ponuda biti blagovremena), te nije relevantan momenat kada je ponuđač poslao ponudu.

Javno otvaranje ponuda će se obaviti odmah nakon isteka roka za dostavljanje ponuda tj. dana  11.09. 2013. godine u 12.30 časova u prostorijama naručioca u Beogradu, Novi Beograd , ul. Bulevar Zorana Đinđića br. 179, Sala za sednice. Otvaranju ponuda može prisustvovati svako zainteresovano lice a u postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača koji su dužni da pre početka otvaranja ponuda komisiji za javnu nabavku podnesu ovlašćenje za aktivno učešće u postupku otvaranja ponuda.

Kriterijum za ocenu ponuda je: najniža ponuđena cena

Odluka o dodeli ugovora će biti doneta u roku od najviše 10 (deset) dana, računajući od dana javnog otvaranja ponuda.

 Dodatne informacije se mogu dobiti do isteka roka za podnošenje ponuda, svakog radnog dana na tel: 062/267-840 od 11 do 14 časova.  Osoba za kontakt je Ana Đorđević, E-mail adresa sekretar@dksg.rs.

Top