"Dobri" i "loši" veb sajtovi
Opasnost od subjektivnih stavova i zaključaka koji su vođeni interesom neke strane je veoma realna kada smo na Internetu. Mnoge kompanije i organizacije koriste Internet kao medij preko koga će plasirati razne neobjektivne izveštaje svojih istraživanja i nalaza kako bi opravdali proizvode ili stavove koje zastupaju.
Nastavak za veb strane je podatak koji dosta može da nam kaže o tome koja organizacija stoji iza tih strana. Na primer:
- komercijalni sajtovi se često završavaju sa .com i one mogu da pokušaju da promovišu svoje proizvode. Treba paziti na pokušaje samopromocije i nepotpune ili pristrasne informacije.
- sajtovi univerziteta, instituta i drugih obrazovnih institucija se završavaju sa .edu (ili .ac.rs u Srbiji). Stranice sa ovim nastavkom pružaju najrelevantnije podatke.
- sajtovi vladinih i političkih institucija se završavaju sa .gov (odnosno .gov.rs u Srbiji). Ove stranice imaju pouzdane podatke, nekad i pouzdanije nego mnoge druge veb stranice.
- interesne organizacije, religiozne grupe i mnoge druge neprofitne organizacije koriste .org nastavak. Ovi sajtovi su često neobjektivni i pristrasni u zavisnosti od stava organizacije.